Tulips.com.ua - це запорука якості вашого рослинного матеріалу, і саме тому ми завжди стараємося відповідати високим стандартам Європи. Протягом понад 10 років ми працюємо наполегливо над якістю наших рослин та є одним з перших інтернет-магазинів рослин в Україні, який впровадив строгий контроль якості. Наша мета - зробити наших клієнтів задоволеними і забезпечити повернення до нас знову і знову. Ми співпрацюємо лише з перевіреними голландськими постачальниками, а кожна наша рослина проходить чотирирівневий контроль якості перед тим, як потрапити до вас в руки, зменшуючи ймовірність отримання неякісного товару до мінімуму.

Як працює гарантія якості?

Наш товар - це живі рослини, і під час транспортування поштовими службами вони можуть пошкодитися або підсохнути. У разі, якщо посадковий матеріал прийде до вас у незадовільному стані з будь-якої причини, ви маєте право на компенсацію. Тому не засмучуйтеся, якщо ви почуваєте розчарування через витрачені кошти.

Ми повертаємо вам гроші у таких випадках:

  1. Якщо якість отриманих цибулин, саджанців, розсади, насіння або рослин не відповідає стандартам якості (товар гнилий або неживий).

  2. Якщо рослина значно відрізняється від фотографії на сайті.

  3. Якщо вам прийшло не те, що ви замовляли (пересорт).

Обов'язкові умови повернення коштів:

  1. Звертайтесь до менеджера Tulips.com.ua та опишіть свою скаргу детально разом з номером замовлення. У деяких випадках оператор може запросити вас зробити фотографії неякісного товару (кореневища, цибулини, саджанця) як доказ або надати інші докази.

  2. Розгляд вашої претензії може зайняти від 2 до 5 робочих днів.

Додаткові гарантії:

Якщо ваша рослина загинула, але ви дотримувалися всіх правил посадки і догляду (укриття, підживлення, розпушування ґрунту), ви також маєте право на компенсацію протягом 3 років (даний випадок стосується лише деяких сортів рослин, час життя яких за сприятливих умов може перевищувати 3 роки).

Врахуйте, що ми не несемо відповідальність за аномальні погодні умови в вашому регіоні (заморозки, град, дощі, посуха та інші несприятливі для росту рослин погодні явища). У деяких випадках наша служба підтримки може запитати додаткову інформацію для кращого розуміння ситуації, яка вплине на рішення про компенсацію. У будь-якому випадку наша мета - забезпечити задоволення всіх наших клієнтів якістю нашого обслуговування.