Tulips.com.ua - це запорука якості вашого рослинного матеріалу, і саме тому ми завжди стараємося відповідати високим стандартам Європи. Протягом понад 10 років ми працюємо наполегливо над якістю наших рослин та є одним з перших інтернет-магазинів рослин в Україні, який впровадив строгий контроль якості. Наша мета - зробити наших клієнтів задоволеними і забезпечити повернення до нас знову і знову. Ми співпрацюємо лише з перевіреними голландськими постачальниками, а кожна наша рослина проходить чотирирівневий контроль якості перед тим, як потрапити до вас в руки, зменшуючи ймовірність отримання неякісного товару до мінімуму.
Як працює гарантія якості?
Наш товар - це живі рослини, і під час транспортування поштовими службами вони можуть пошкодитися або підсохнути. У разі, якщо посадковий матеріал прийде до вас у незадовільному стані з будь-якої причини, ви маєте право на компенсацію. Тому не засмучуйтеся, якщо ви почуваєте розчарування через витрачені кошти.
Ми повертаємо вам гроші у таких випадках:
-
Якщо якість отриманих цибулин, саджанців, розсади, насіння або рослин не відповідає стандартам якості (товар гнилий або неживий).
-
Якщо рослина значно відрізняється від фотографії на сайті.
-
Якщо вам прийшло не те, що ви замовляли (пересорт).
Обов'язкові умови повернення коштів:
-
Звертайтесь до менеджера Tulips.com.ua та опишіть свою скаргу детально разом з номером замовлення. У деяких випадках оператор може запросити вас зробити фотографії неякісного товару (кореневища, цибулини, саджанця) як доказ або надати інші докази.
-
Розгляд вашої претензії може зайняти від 2 до 5 робочих днів.
Додаткові гарантії:
Якщо ваша рослина загинула, але ви дотримувалися всіх правил посадки і догляду (укриття, підживлення, розпушування ґрунту), ви також маєте право на компенсацію протягом 3 років (даний випадок стосується лише деяких сортів рослин, час життя яких за сприятливих умов може перевищувати 3 роки).
Врахуйте, що ми не несемо відповідальність за аномальні погодні умови в вашому регіоні (заморозки, град, дощі, посуха та інші несприятливі для росту рослин погодні явища). У деяких випадках наша служба підтримки може запитати додаткову інформацію для кращого розуміння ситуації, яка вплине на рішення про компенсацію. У будь-якому випадку наша мета - забезпечити задоволення всіх наших клієнтів якістю нашого обслуговування.